muy badito

OJOJ, vad jag mått idag. Inget jag hurrar över precis, men som man brukar säga "Man mår som man förtjänar" och jaa, kan väl hålla med om det. Så nu blire lugnt den kommande månaden. *peppar peppar*
något annat som var kul att man blev nekad på såsen igår, inte bara jag utan de flesta av mina kompisar som inte hade åldern 20+ inne. Vilket var jääävligt tråkigt!! Men annars var kvällen bra tycker jag.

Jag och em cyklade i spöregnet (barbent och klackar) fan vad folk kollade när man kom i sån utstyrsel i det vädret, haha. Men vi tog oss iallafall hem till r. Tack gode gud att det finns hårtork och plattång.. Smart uppfinning ;) nu åker em och karin på roadtrip i en månad. tomt och tråkigt. have fun bejbs. Snart åker jag iväg någonstans med. London ett måste i höst iallafall. Vad säger du baby?!

Ikväll har vi vart på race. Hann inte ens komma innanför dörren innan jag får ett sms av emma "jag är utanför kom ut" så fick bara ta på mig och hoppa in i bilen.  Hihi, älskling var som ett litet barn.. han är för fin han.
och självklart slutade kvällen med en cheeeeeeeze på mitt favvo place.

NU är det läggdags för mig. Behöver sova eftersom jag sov väldigt dåligt imorse.
Trust me, u don't wanna knooow! Såååå kisses from me.


Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag även en ny kategori som heter ”mellan våra lakan”

2010-08-16 @ 18:02:31
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0