new hair color ? ?


Bild tagen från Elin Klings blogg

Jag bokade tid hos frissan igår. Funderar på att ha samma blonda färg fast lite mörkblonda slingor i. Jag har lite beslutsångest. Men i värsta fall är det bara att färga tillbaks om jag inte blir nöjd. Annars så tycker jag starkt om denna hårfärg. Sjukt snygg är hon med! Ks tycker ju att jag ska färga mitt hår som Kissie. Mja, kanske inte riktigt så mörkt. Men håller faktiskt med om att det är fint. Vill gärna ha lite respons!! Kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är absolut värt att testa!

Jag hade mörkbrunt hår ett tag, det kändes så tråkigt, men den här färgen är fin.

Go for it!

2010-08-21 @ 16:06:04
URL: http://lifeofelliinor.blogg.se/
Postat av: hanna

Det är ju typ lite kissies färg på bilden fast lite rödare och ljusare. Men jag håller nog med ks :)

2010-08-21 @ 18:00:02
Postat av: alexandra

jag tycker du ska testa! jag tror du kommer passa jättefint i den färgen :)

2010-08-21 @ 18:24:42
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0