new scarf

New scullscarf. Inte hunnit visa er den! Dock är den inte så ny längre, snarare fyra veckor kanske.
För mig är den ny eftersom jag aldrig använt den förrän nu. Blev som frälst när jag såg att den kommit ut i butik igen. Som jag letade i våras efter en sån men hittade ingen. Dom var slut i varenda affär. Nu jobbar varenda kotte så vet inte vad jag ska hitta på. Kanske ut och övningsköra lite igen?

Hade iallafall en mysig eavning igår. Det blev filmen 'Taken' som jag sett innan. Den är hur bra som helst.
Och lite räkor och vitlöksbröd till kvällsmat. Underbart! Skippade vinet eftersom e kom hem så sent och bolaget var stängt. Får bli lite vin på fredag när girlsen ska ha kräftskiva! Love it.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Alexander McQueen dö-skallestjalen är mycket snyggare, men denna var fin med.

2010-08-21 @ 13:36:52
Postat av: olivia

DU får gärna skriva ditt namn anonym ;)



SJÄLVKLART är den stjalen mycket snyggare och MYCKET dyrare..

2010-08-21 @ 14:28:06
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0