nu får det räcka

YES, då har jag rört på asset tillräckligt för idag. Först blev det morgonprommi med ollen sen tjugo minuter på crosstrainern och efter det avverkade jag ett bodypump pass. Sjukt jobbigt är det! Men samtidigt är det så skönt efteråt och det blir alltid lite roligare med bra musik. Brukar alltid hitta en låt som jag verkligen fastnar för och på detta passet är det låten nedan.. Det är andra låten i passet då vi kör ben. Man blir PEPPAD till max.
Perfect träningslåt. Jag älskar "ljudet" som kommer 0.10 sekunder in i låten. Jag fastnar alltid för "speciella" ljud i låtar. Kan vara ett speciellt intro, vers, ljud, dunk and so on. Ni fattar ju vinkeln ;)

Nu vet ni iallafall min nya favvis! Nu ska jag göra sängen. (alltså vila en stund) höhö. Sen kommer e, så då ska vi mysa hela kvällen. Ha en trevlig kväll inne som ute ;)

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0