Nu känner jag det är dags....

Nu känner jag det är dags att göra något med dagen innan jag ska försvinna iväg till jobbet. Ikväll ska jag nämligen stänga! Får hoppas tiden rinner iväg snabbt. Kände precis att det var dags att röra på fläsket och sätta på mig lite kläder så det inte blir stress fem minuter innan man har bestämt tid. Ska möta upp kajsa runt halv-tre tiden sen träffa ida för en fika. Fast klockan är ju inte så mycket ändå, bara jag som känner att tiden rinner iväg eftersom jag varit uppe sen halv tio. Imorse var jag och bästis ute på en härlig promenix! Får bli en imorgon och en på söndag. Så jag håller mitt löfte 3-4 ggr i veckan!

Igårkväll kollade jag och älsklingen ännu en wallander film. Tre stycken på tre dagar. En eloge till han som skapat dom ;) Igår satte vi på Arvet som också var bra, men måste säga att Indrivaren och Vittnet slog den med några steg. Jag gillar dock att det är något som gör att man dras till filmerna och vill hela tiden veta vad som kommer att hända. Jag sitter fortfarande (efter snart 19 år) med händerna framför ögonen och filt på fötterna. Har med åren fått någon fobi att när jag är rädd kittlas det under fötterna och då måste jag ha något på dom. Det händer samma sak när jag ser höga höjder. FRUKTANSVÄRT höjdrädd är jag med. Har kvar en wallander film, men det får bli på söndag!

Imon är det också inplanerat lite festligheter med bästis. Nu har vi inte festat sen två månader tillbaka. Fia kommer även och hälsa på oss i varberg. Kommer nog bli sjukt kul! Ses vi ute? ;)

Puss honeys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0