puss honey

Hej!

Nyjobbad och nyduschad är jag nu. Jobbat hela dagen idag, kvällen i fråga var extremt seg.. Inte en enda kotte? Vart fan är alla ikväll? Ingen som vill ha donken mat? Unusual när det gäller lördagar på sååmmarn..
Frågan är vad man ska göra nu när alla andra är ute förutom jag och ks som valde att tjäna cash istället.
Dock fick hon stänga istället och jag jobba tills nio. Ja, och kajsa har börjat jobba igen. Det är kul att min bästis och jag jobbar tillsammans igen. Du får mig alltid att skratta! Speciellt idag när hon gjorde en sån jävla fet mcflurry. Den var nog dubbelt så stor med massa sås. Det var så jävla kul när allt bara rann över!! ;) (tror det var för det var 5 snygga killar i kassan, så hon inte kunde koncentrera sig) Men, du lär dig snart "nykomling" höhö

Ringde emma så ska nog hitta på något med henne en liten stund. Innan jag ska gå bort till pöjken och sova och förbereda mig mentalt för en dag på jobbet imorgon med. Lite tråkigt att jag inte var ledig när han fyller år men sånt kan man ju inte styra över. Så förlåt älskling! Nu ska jag gå och slå in din sista pressent.. Hoppas du gillar de ;)

Och alla ni andra, hoppas ni får en kanon kväll. Allt för mej idag! köss


Så glad att jag träffat dej älskling. Du är allt jag velat ha, bara så du vet!


Kommentarer
Postat av: jenny

har lipat därfär såg jag hemsk ut hehe

2010-08-07 @ 23:15:53
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0