right on time

hello bitches ;)

Nu har jag preics kommit hem från stan. För luisas del blev det en liten svala på handleden, den blev riktigt fin må jag säg. Hon valde dock att inte skugga den, får se om hon gör det efter några veckor. Bäst att vänta om hon inte känner sig säker. Jag höll självklart handen!! även ida och olivia visade sitt stöd idag. När jag mötte upp l så kände jag hur hjärtat bankade. Jag minns det som igår när jag tatuerade mig. Var så pissigt nervös att hjärtat nästan hoppade ur. Men jag lever ju ;D Känns som det är dags för en ny soon.. så vem vet. tänker inte göra något förhastat heller.

Var kul att träffas och tjöta iaf, vi hade väldigt mycket att tjöta om som vanligt. (speciellt jag) sen blev det en islatte på e house as usual. Den är bäääst! sen gick vi en sväng på stan och kikade i affärer och nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig till gymet. Blir stryrka och pass. Right on time kände jag dårå som är lat som en soffpotatis numera. känns sisådär faktiskt!

Lägger in lite bilder som ni kan kika på sen dagen.. Ida tog bort den fika bilden på oss tre. jag fick inte lägga in bilden för hon är ovan att se sitt hår i en annan färg. Hon är numera lite mörkare i håååret.. men det var snaajs gumman.


BEFORE:




AFTER:







Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh vilken fin tatuering, den känner jag igen. ;D

2010-08-19 @ 12:24:09
Postat av: olivia

Känner igen?! ;)

2010-08-19 @ 12:31:03
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0