Seg. Trött. Död. Ont. Usch.

Seg. Trött. Död. Ont. Usch.

Spinningen tog slut på mig idag. Riktigt hårt var det. Sitter och har läst ikapp allt i bloggvärlden, så nu hänger jag med i svängarna igen. Sitter och väntar på att E ska komma hem så vi kan köpa cheeseballs och kolla på en film.

Imorgon ska jag till doktorn. Inte ett stort fan av det. Alltid en lång jävla väntan. Sen när man väntat 2long så tar det bara 5 minuter. Tycker inte det ska behöva vara så. Om det blir så imorgon går jag fan därifrån. Om dem inte har tid just precis den tiden, varför säger dem inte en senare tid då? Dem sitter ju förfan alltid och fikar. Jävlar, vilket i-landsproblem. Hade jag ändrat på om jag var stadsminister.

Så morgondagen ser ut på följande vis;
Doktorn. Work. Tåg till GBG. Träffa Malin. Träffa Emma. KRAMAS. Sen stannar planeringen där. Så då får kvällen helt enkelt avgöra. Kan bli vin. Kan bli film. Kan bli mycket skitsnack. Kan bli vad som helst. Det bästa är att jag får träffa mina pinglor.

Stannar här för ikväll. Nu blir det lite elsas mode för min del.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ska du också bli stadsminister gumman? ;)

2010-08-30 @ 00:00:12
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0