kantarellen

Hej bejbs ♥

Hur är läget? Här är det ganska bra iallafall. Sitter här och tänker på mitt tråkiga liv, just nu händer det verkligen inget vettigt, bara jobb. Denna veckan kommer jag att ha en dag ledigt. Men jag tänker på dem goa pengarna! Då kommer jag förtjäna ett par heels till.

Back to yesterday. Skjortan passade perfect på gubben. Klumpen i magen är borta. Han var så stilig så!
efter jobbet åkte jag hem till honom så kollade vi, tillsammans med hans familj på film från när han var en liten plutt, cutiepie. Sen åkte vi till coop och köpte lite kantareller och cheese balls. Blev kantarellstuvning på macka och cheeseballs och wallander till efterrätt. Kanske inte jätte förtjust i kantareller men jag åt en halv macka, det ger väl lite vuxenpoints? Tog en bild på det, den är extremt suddig men man ser lite. Haha!

Jag är ganska trött så ska nog nana tidigt idag. Ännu ett åtta-timmars pass imorgon. Jag kommer nog dö.
Tors - fred resulterar i ännu mera jobb varav alla utom ett är ett kort pass. Så på onsdag ska jag hinna med och träffa min fina vän alexandra. Lördag är min enda lediga dag så då ska jag se till att inte sitta o ruttna hemma så jag får bort tankarna lite. Och ja, söndag blir ännu en dag på jobbet. Jag blir så trött bara jag tänker på det. Men det klarar väl jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0