whaaaaaaaaaaaat?!?!

Något konstigt hände idag på jobbet. En minivan körde rätt in i dt:n idag?! Det lät så högt så jag fick en fet chock.
Jag kunde konstatera att dem inte var från sverige - troligen polacker (känner igen min egna ras) och kvinnan som körde hade ingen kontroll så hon gasade istället (hon övningskörde) Det var helt sjukt i vilket fall, så hela plåtdisken där inne pressades ihop. Lite svårt att förklara, men så var det iallafall. Tycker synd om henne för hon blev nog väldigt chokad. Mitt hjärta bankade ett bra tag efter händelsen.

Men tycker bara det var extremt dumt att ta någon i driven om man inte är säker på att köra? det var hon antagligen inte eftersom hon gasade... sick jaja.. nu blir det läggdags. imon är jag ledig dock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA min egna ras;)

2010-08-20 @ 11:27:09
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha, simme tänkte kommentera exakt samma;)

2010-08-20 @ 18:18:38
URL: http://odeniusida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0