baby, it's cold outside

Gah vad jag är seg. Ska lägga mig och dö i sängen nu. Blev rätt hårt på träningen idag men jävlar vilken vilja och energi jag hade idag. Det är det viktigaste tycker jag! annars ser man inga resultat ;)
jag o f körde lite på gymet innan passet men behövs efter all julmat och godis.

Var rätt lugnt på jobbet idag också, men tiden rann iväg lika snabbt anyway. Hittade en kavaj som jag länge letat efter. Billig och lite oversize. Den blir nog perfekt till en snygg kläning! kan inte vänta så ska sätta på mig den imorgon till jobbet. Imorgon spenderas dagen på stan med syster och pojkarna. Vi fick pressentkort på mignon i julklapp så lär bli ett stopp där.

Nu är den stora frågan. Nyårsblåsan? Vart hittar jag den. Hittat en sån fin på wonder. Men den kostar.
Men ska det smaka så kostar det eller vad säger man? Känner mig väldigt sent ute för jag hinner liksom inte gå runt på stan för jag jobbar alla dagar fram. Hjäääälp mig!


jag i london utanför favvoplacet!

Kommentarer
Postat av: em

japp :)

2010-12-28 @ 20:07:26
URL: http://emelietheresefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0