i'm so happy i'm so glad that i meet u

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniiis!!!!

Hur mår ni gullponkar? I'm so Happy! x-mas kissmass pressenterna är klara. Så nu kan jag vara lugn. Lättnad. Spenderade en del hundralappar på Cervera. Så om ni har svårt att veta vad ni ska köpa så gå dit. Jag fick tag på riktigt fina klappisar. får hoppas papi och syster gillar det bara.

Igår började jag klockan 12. Så träffade jag godingen frida innan och tog en förmiddagskaffe! Blev lite smarriga updates. Sen jobbade jag till 6 och direkt till friskvågen för easy line. Kände faktiskt att halsen gjorde lite ont.. Kanske inbillade mig eftersom f är sjuk. men mår bra nu, förutom tröttheten som ständigt är med mig. Varför blir man alltid så trött på vintern? Jävla tråkiga kalla årstid. Okej.. jag gillar julen. Det är mysigt. Så så hatiskt ska jag inte vara.

2day började jag dagen med julshopping sen började jag halv 12. Träffade ida och kajsa på espresso för en snabb fika. Och nu sitter jag hemma. Ska damma och städa mitt rum EN SISTA GÅNG. Jag har skrivit att jag har kafferester på bordet och stora dammtussar här o var. Förlåt.. dem är fortfarande kvar..




cool mjölk kanna va? som jag letat efter en sådan. Hittade en på cervera. Den var så söt så kunde inte låta bli.
då har man ju iaf något om man flyttar hemifrån ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0