in my new neckless



Så jäkla snyggt halsband jag fick med mig idag! vilket kap...
jag hade ju bestämt mig att inte köpa någonting.. kanske bara julklappar då.. men så hittade jag detta underbara och kunde inte hålla fingrarna i styr men gud så snyggt det är. Jag fick händerna på ett brunt nagellack med, som jag letat efter ett tag nu. Hittade den perfekta nyansen. Så jag är glad.

Får se vad kvällen för oss.. skulle vart på cheers i denna stund. men planerna blev ändrade. Hanny kommer inte in till stan. jag är inte sugen på att cykla. jävla dilemma ;)

Kommentarer
Postat av: angi

ÅHHHH MÅSTE DU VARA SÅ SNYGG!!!!!!

Ge mig ditt hår, ge mig din kropp :) Sååå...hihi

2010-12-03 @ 22:18:16
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0