London fotografier









Blir ingen bildbomb här eftersom den kommit upp på facebook. Kommer lägga upp lite bilder då och då.
Här kommer några kärleksbilder på mig och min älskling.

Resan har varit så underbar och mysig. Minnesvärd helt klart! Shoppingen är helt klart bäst! Staden är så jävla cool. Alla är liksom sig själva och går sin egna väg. Det är ballt.
Kom såklart hem med flera tusen fattigare men med en underbar resa på köpet. Härligt att se syster igen!
fick med allt man skulle få med sig hem tycker jag. English breakfast var självfallet första dagen, långa promenader i stan, mysiga fik, starbucks pepparmint mocha, streetfood, marknader och människor i mängder.
Jag och honey var också ute på egna uppdrag.. Ibland hade vi ingen aning om vart vi var, vilken buss eller tube vi skulle ta. Vi gick i nästan en timme tills vi kom till vårat mål. Det är nyttigt!

Vi har också träffat eriks daddy plus sambo över en middag. Ätit rostade kastanjer och jag har testat sushi för första gången. En riktig oskuld ;)

Fick faktiskt med rätt mycket på en "ganska" sammanfattande text. resan avslutades med julfest med deras vänner! riktigt mysigt. Julia och ida kom också vilket var ännu trevligare ♥

Mycket shopping har jag lyckats åstadkomma med! och jag lovar att visa er. Kommer ta sin tid. Men håll ut.
Jag är glad att ni är med mig ändå.

Kiss!! x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0