10e februari

Halloo!

Nu har jag varit duktig och dammat av hela rummet, nu kan inte någon hitta ett enda damkorn :) möjligtvis på golvet, haha. Jag blev lite ledsen för jag har nämligen två fat på mitt rum med ljus på, ett med torkade rosor och ett fat med stenar och har upptäckt att det samlar åt sig alldeles för mycket damm. Jag som är extra känslig för sånt med. Inte lika fint med bara ljus, ser jävligt naket ut.

Well well, annars blev middagen på mc donald's med alvis! 10 p för maten idag. haha, hatar äckliga pommes. Bara för jag sa till att jag inte ville ha gamla. Ska aldrig lämna ut för gamla pommes till folk, finns nog ingen som vill betala för det. Haha, det finns ju en del lata människor på jobbet som inte slänger det. Pinsamt. Men men, aldrig mer iaf. ;) Snart blire iaf personal fest.. eller mars? men det går snabbt!! tror faktiskt det kommer bli riktigt kul nu jobbar fler roliga människor också. Skolan har jag också varit i och fixat lite med arbeten och så. Apu som vi har. Det känns bara som det är jag från hela trean i skolan, haha extremt ensamt.

Nu hade jag tänkt att lägga mig framför tvn och sen blir det plugg. Svenska svenska svenska blire.

Kommentarer
Postat av: E - min kamp

Kikar in och önskar dig en trevlig dag :)

2010-02-10 @ 13:46:31
URL: http://onereligion.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jag håller med dig olivia många som skriver i gåtor men de är de är bra man kan inte lägga ut allt om sitt privatliv :D

2010-02-10 @ 19:54:42
URL: http://johannaaidermo.devote.se/
Postat av: Olivia

det som är gör det spännande.. ;)

2010-02-10 @ 20:03:52
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0