15e Februari

God middag!
Precis käkat pasta med ost/skinksås och tomater. Så nu sitter jag här helt proppmätt! Sitter och spanar in lite bloggar och dricker te. Varit duktig och vart i skolan och skrivit lite om alla hjärtans dag :) Tänkte dra iväg och träna om någon timma. Functionell Moves står på listan. Superbra och effektiv träning. Imorgon kommer jag få träningsverk, haha. Efter träningen ska jag möta upp S och kika på Warberg - Storvreta. Hejja warberg!! :) Så hinner nog inte skriva något mer. Nu ska jag lägga mig framför tvn en stund, helt utmattad. Vet inte vad jag har gjort. Förutom att jag är trött så snöar det igen, hur länge ska snön ligga kvar? Längtar tills värme, napa, mallis? :) Nu är det nära... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, he he. Hörs sen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:30:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0