24e

Goodmornin'

Eller jag vaknade för en timma sen. Oj, vad tiden har gått extremt segt såg jag nu. Vaknade av att skolen sken in i mitt rum, där har vi nackdelen med att aldrig kunna sova när det är för mycket sol. Men sol gillar vi, förhoppningsvis smälter snön då, hihi.

Jag har gjort iordning mig hela morgonen. Plattat håret, sminkat mig, bytit outfit drygt 10 gånger och hoppat runt till musik som en galen schimpans. Inget ni vill se.
Om någon timma ska vi grilla korv i solskenet. UTOMHUS!! Deni ;) sen bär det av till gbg för att träffa min bästis. Vi hade tänkt att gå runt och kolla i butiker även kika balklänning till mig. Sen blir det väl en mysig fika någonstans. Kan inte bli bättre.


denna bilden får helt enkelt fylla ut resten av inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0