500 kr rikare

Nu är jag 500 kr rikare vilket känns underbart. Fick sålt min sony ericsson, vilket köp!
Bättre än inget. Något som lockar mig nu är de heta skorna från have2have. Ska jag, ska jag inte? Lutar faktiskt åt ja-hållet. Bästis skaran kommer nog komma med samma skor nästa fest. Jag bara älskar det ändå.
Bestämmer mig imorgon, ska in och sätta in pengarna på banken först och främst. Tänker lägga de på någonting jag kan ha nytta av flera gånger, alltså inte en fika eller lunch. Smart va? Snacka om att jag förövrigt har jävligt bra flyt. Satte in en annons på blocket och redan efter några minuter har jag flera nya mejl i inkorgen. Men samtalet på kvällen kändes mest tryggt och han som köpte telefonen bodde i city så det blev helt enkelt enklast så.

Varit duktig och skrivit en debattartikel om djurförsök. Faktiskt ganska stolt över mig själv och tog mig i kragen, haha! Nu har jag en novell kvar så ligger jag inte efter med någonting (om jag bortser från projektarbetet).

Nu kommer min superbrutta!


snacka om big lips ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Lätt att man ska oliva då blire mer spännande ;)

2010-02-10 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0