A PRAY FOR GOD

JAG BER TILL GUD
Låt min besvärliga hosta försvinna
Låt min svanskota återupplivas??? Va?

Ligger i sängen just hemkommen från E. Känns skönt att få huvudet på andra tankar. Tänker lite på gårdagen och kvällen var faktiskt väldigt bra. Nu kommer jag på saker som jag inte tänkte på igår. Så förlåt, dom som jag dissade lite smått igår. Det var fler än en! Om jag gjorde det har det absolut inte med er att göra, sorry =)
Något annat som är så jävla hemskt är att en kille från 150 dagars försvann spårlöst igår. Ingen har hittat honom, ingen vet vart han är. Jag tycker så synd om hans föräldrar, vänner bekanta osv. Jag visste inte vem killen var men jag tycker så otroligt synd om honom och kan inte hjälpa att jag lägger en tanke på honom iallafall. Är han borta för gott? Ingen har hört någonting. Måste det hända något sånthär i varberg. Jag är livrädd. Jag hoppas över allt annat dom hittar honom!

Nu kan jag tyvärr inte skriva något mer. Legat i samma position ett tag nu så nu börjar det kännas rejält.
Godkväll & puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0