ambitions

Även fall jag är så sjuk så jag knappt kan prata vill jag bara ut. Så passa er för mig imorgon om ni inte vill bli sjuka. Sitter här iallfall och lyssnar på ramalama  högsta volym  bas. äh, vafan jag är bara sjuk jag är inte döende. Tema T imorgon tror att många kommer vara samma. Tur att det inte är någon tävling. 
Jag har förövrigt druckit sex koppar te idag och hostat som jag inte hade någon morgondag. Men det har jag inte heller för den delen. Lagar också en underbart god potatis och purjolök soppa. Hoppas den fortfarande lever, haha! Om den skulle pysa över nu så skulle jag inte höra det. För er som inte tror att jag kan laga mat ska jag lägga upp en bild här i bloggen senare..

Varberg är förövrigt en liten stad täckt av snö. Mysigt men nu får det räcka! Att ständigt behöva komma in från kylan med isbitar till händer och fötter. Eller det värsta av allt är att man inte ens kan ta sig en promenad för att det är så himla svårt att promenera i meter höga snödrivor. Kanske överdriver en aning fast ändå inte.
Nej måste kolla till soppan som puttrar så vackert där nere. Köss haj!

fan.. det ser helt slemmigt ut men så jävla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0