bizzy work girl!

Vart en ganska bizzy day för mig idag. Började dagen på polishuset för en liten intervju med herr konstapel. Mycket intressant faktiskt! Fast svårt att komma ihåg allt han sa, haha. Därefter åkte jag o min klassmate f, till mitt kära jobb och tog en lång fika. Man kan faktiskt fika där. Nu har vi en ny och exklusiv kaffemaskin ;) touch, ballt va?
Jag har också hunnit med några timmar på jobbet och en och enhalv på gymmet. Hurtigt va?

Nu sitter jag inburad i en gosig filt i snöovädret. Tror inte man kommer utanför dörren imorgon faktiskt? Det ska ju tydligen snöa flera meter vad jag har hört. VARFÖR regnar det inte istället? eller nej nu tog jag i. Men bara någon dag så snön försvinner. Ska faktiskt göra lite mer smycken i helgen, eller i början på nästa vecka. Något mer axelsmycke och hade tänkt att ge mig på skosmycket också? Tror dock inte jag klarar det, tror det är för svårt? Någon som tros sig veta? Längtar tills glamourama imorgon..... Help me! jag är helt fast.


snodde bilden av någon bloggare. Men denna är verkligen to die for? och vet inte vart jag skall hitta denna?
stod nämligen hm. Men i varberg finns den inte. "Ovanligt"




Kommentarer
Postat av: Elin.

hm trend hittar du den,

femman huset övrevåning

2010-02-18 @ 23:19:45
URL: http://skiptothend.blogspot.com
Postat av: E.

H&M TREND, femmanhuset övrevåning jämte åhlens är närmaste butik :)

2010-02-18 @ 23:21:03
Postat av: Olivia

ÄR DET SANT?:)

2010-02-19 @ 00:31:15
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0