Blogg krångel

Hejsan!

Kom aldrig in på min blogg igår, därför jag inte kunnat uppdatera. Många som skaffat blogg nu kanske..
Jag och min fina vän s var iallafall och kikade warbergsmatchen. De vann i sudden, skitbra! var en ganska intensiv match, haha.. dock med en tråkig andra period. Tycker dock att de gjorde mycket bättre ifrån sig förra säsongen, inte bara spelarna utan även hejjaklacken. Storvretas 5 personer som var där och hejjade på dem lät betydligt mer 1500 andra som hejjade på wic. Något annat som är kul är att kolla innebandy med denna bruden är att hon inte lyckas se ett enda mål, förstår inte vad hon kollar på. Säkert några gubbrumpor som vanligt ;)

Som jag berättade igår värker det lite överallt på min kropp, speciellt benen. Hade bestämt mig för att ta det lite lugnt men det är omöjligt när man har en sån bra tränare som peppar en och står brevid en och skriker på en.. Ungefär så... Annars började min dag med ett läkarbesök & glamourama. Känner att jag börjar fastna för den serien. Är det reality så är det. Nu ska jag ta tag i lite school stuff.


Min kvällis igår. På mina mackor ser ni blandannat keso, tomat,
basilika, mjukost med smak av vitlök och mosat avodoko med citron.

jag har blivit beroende....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0