darlings!

Gud vad skönt att jag fick sova ut idag. Vaknade runt halv tolv, vilket jag behövde. Visst jag la mig ganska sent igår men hade inte lust att sova... till frulle åt jag min dagliga dos av havregrynsgröt och te. Undra hur länge jag har ätit det varje dag till frukost? haha. Mer än ett år nu? Gud! Vad nyttig jag känner mig.

Tog en sväg till stan med a&a. Köpte med mig en knallrosa kjol som jag tidigare kollat på. Men eftersom jag vill ha en ljusrosa har jag väntat. Får hoppas jag hittar någon sådan kjol. Typiskt att varberg har ett sånt skit utbud.. Måste åka någon annanstans? Gbg nästa? maybe. Nu har jag precis duschat och gjort lite girly stuff. Varför SKÄR jag mig alltid när jag rakar benen? jag har fan sår på hela kroppen. hela jag är som en fet sårskorpa. Så, ni som ser mig på oscars imorgon. Var inte rädda, det är bara jag. Är jag tragisk om jag skrattar åt mig själv nu? Svar ja!

När mitt hår har torkat tänkte jag ta en promenad i snövädret till mina darlings! Mys tonight & tagga inför party imorgon. Gah! Kyss, hörs snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0