euLash är den ideala produkten för kvinnor!

Bästa kommentaren denna kväll, dock sagt av en man! Tro det eller ej, men jesper har en liten tjej inombords.
NEJ han är inte gay, haha!! =) Men i vilket fall som helst så stämmer det.. för visst verkar det vara den underbaraste produkten på väldigt väldigt länge? En "eyliner" som gör fransarna längre. Sånt brukar ju aldrig fungera, men fick verkligen en wow-känsla när jag såg resultat. Vill också ha =) Synd att man inte har ekonomin riktigt än! Men jag blir otroligt sugen på att köpa mig en eftersom jag vill se om det fungerar. Något inom mig säger att den gör det..



Kommentarer
Postat av: Jesper

amen de är ju schysst.. "Tro det eller ej, men jesper har en liten tjej inombords" :/ besviken..

2010-02-10 @ 23:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0