fett e gött

Sådärja, nu är jag äntligen home!

Dagen började på friskvågen tillsammans med ida för att gå på det populära passet easy line. Det var faktiskt riktigt kul men det roligaste av allt var att det var "nytt". Det var nog det som gjorde allt, bara hela omgivningen. Efter passet bastade vi och så. Ångbastu, mysigt! Det är bra för hyn bara så att ni vet :) Vi segade o tjötade. Efteråt åkte jag hem och käkade middag skulle egentligen vart med o, men han var alldeles för trött för att ses idag. Killar och hockey alltså.... istället däckade jag framför tvn några timmar.. Skönt!

Nu har jag precis kommit hem från min vän e. Kollat på två filmer nämligen "Allt för min syster och i taket lyser stjärnorna". Hade tyvärr sett den sista filmen i l-town någon gång, vart med om det innan. Andra gången jag gör det nu, senast var det beck. Någonstans i mig säger att jag inte har sett filmerna vilket jag naturligtvis har. Haha allt som händer i l-town stannar typ där. Filmerna är värda att se. Speciellt den första. De är otroligt gripande och man fäller mer en än tår kan jag lova. Något annat jag lovar är att jag nästan sprängs av alla chips och salta löv som jag proppat i mig ikväll. Gud! Jag är inte värd att känna såhär nu ha-ha.

Imorgon är en ny dag och dags för sängen.
En dag på jobbet. Kom dit och gör mig glad. Love, o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0