hand- och axelsmycke

God kvällis!

Nu har jag suttit och kämpat lite med mina smycken. Jag har gjort ett handsmycket och ett axelsmycke. Jag klarade det även fall jag tappade tålamodet ett par gånger. Men nöjd är jag! det är faktiskt roligare att köpa separata delar och göra ett eget, än att köpa, så det är värt en liten extra slant.
Jag har också varit och lämnat tillbaka mina skräpskor som hade spruckit i sulan. Lite störigt att man inte bara kan få pengarna tillbaka. Jag vill liksom inte köpa i den affären igen? men det positiva är ju att jag kan få ett par "gratis" skor. Blir nog ett par ljusrosa converse =) Något annat som är ett riktigt kap är att jag hittade ett par balla jeans idag för en mycket liten summa.. vilken tur jag haft idag. Allt har flytit på som firren i vattnet hihi. JAG ÄR GLAD puss på er




Kommentarer
Postat av: liniz

fiiint axelsmycke :D :D bra trips

2010-02-18 @ 09:49:55
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com
Postat av: olivia

Tack så jättemycket!

2010-02-18 @ 15:52:00
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0