host host...

ahhh jag är fortfarande sjuk! det gör jääätte ont när jag hostar och forfarande förkyld. Det är typsiskt att jag ska bli det nu! Jag blir så uttråkad och jag missar träning, skola osv. Jag mår bättre som f-r-i-s-k.

Men men. Började dagen med en trip till skolan för att fixa praktiken. Jag fanny lisa ska vara på skolan och jobba med våran tidning Scratch. Då ska vi skriva massa djupgående artiklar och jag har ingen fantasi. Vad ska man skriva om är det stora frågetecknet. Även fall jag var slet så åkte vi ner till stan sen och käka lunch. Blev kyckling och pasta ala pesto!! Jag äter ute flera gånger i veckan tror jag måste skärna ner på det lite, 3 gånger redan. 3 luncher kan man köpa en fin tröja för? 300 kr? Jag vill inte tänka så då mår jag dåligt. Har inga pengar till det egentligen. Men på något sätt tror jag alltid att jag ska unna mig det men det måste ju ändå vara måttligt.

Nu sitter jag och knarkar halstabletter och väntar på paradise. De sista avsnitten nu. Vad ska jag då längta efter? Här slutar nog mitt och S liv. Men ska fira det med morötter, taco chips o dipp!! Det är jag värd när jag är sjuk. Suck.. jag kommer på mig själv. Varför tror jag hela tiden att jag är värd skitmat. Bättre att jag äter nu när jag inte kan träna, sen tränar jag bort det sen ;) ser det som att det fortfarande är helg nu när jag är sjuk. Lika bra!!

Avslutar med en bild! Love oli

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin bild! :)

2010-02-05 @ 10:33:35
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0