Min ängel

Nu ska jag snart åka till jobbet. Ni hörde mig, jag ska åka inte gå. Tur att man har så söta vänner som kan hämta en och åka tidigare till jobbet för min skull. cute huh? :) anna är min räddare idag. Ni anar inte hur skönt det är att slippa gå, eller jo det kanske ni förstår om ni kollar ut. Blir säkert en lugn kväll idag på jobbet. Tror inte så många åker dit och äter i detta snökaos? men iallafall så ska jag och anna dricka lite gott kaffe innan work. Klart man måste prova den nya maskinen ;) hiss eller diss?

Sitter och kollar ut genom fönstret med musik på högsta volym. Jag är otroligt taggad idag måste jag säga!! awesome!!:) tror dock mina fossingar kommer frysa idag, men om man vill vara fin får man lida pin. Ses i dimman, snyggingar.

Kommentarer
Postat av: linnl

hejsan :) kolla gärna in min blogg! ha en jätte bra lördagskväll! <3 (tryck inte in på min blogg, om du tycker de här är reklam)

xoxo

2010-02-20 @ 18:31:15
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0