Mysigt i Göteborg

Hejhej!

Jag har preics hunnit komma hem och sätta mig efter en halvdag i gbg. Av en ren slump träffade jag hanna på stationen. Hur mysigt som helst, vi har inte träffats på ett tag och alltid lika kul att ha någon att prata med när man åker tåg. Vi hann gå i några butiker tillsammans vilket också var mycket mysigt.

Vi gick ett tag och jag fick med mig ett as ballt linne med dragkedja i ryggen. Sedan mötte jag upp k i femman och gick och käkade lite. Sen kände vi att det var dags att pysa men vi gick förbi de sista butikerna och hittade till slut den mest underbara klänning. Precis som jag kollat på 1000 gånger från Nelly dock kostade den inte lika mycket. MEN man skall inte bli för glad för självklart var den lite förstor här och var. Glad för kajsas skull som hittade den enda i S. Vi gick vidare till Bik Bok och där hittade jag några raringar som finns följa med mig hem.
En genomskilnig body som jag tänkte matcha med en spetsbh samt en hög kjol, blir nog superfint och även två linnen och en klänning också med genomskilniga detaljer på. Det vände trots allt! Nu är man lite fattigare på köpet, hihi.

Lägger upp klänningen någon annan dag.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0