New boots

Jag har verkligen varit en slappfis idag. Skönt ibland! Var nere i stan och kikade skor och efter att varit inne i alla skoaffärer 2 gånger så hittade jag ett par som föll mig i smaken. Nu letade jag efter ett par skor som inte skulle gå sönder efter en månad. Detta är mitt tredje par vinterskor jag köper nu. Jag är också väldigt kräsen när det gäller skor, kan inte ta på mig vad som helst. Men dessa duger en vinter iallafall :) Jag och mina b-friends har varit o tränat också.

Så nu gör det bara för ont i rumpa o lår. Tänker jag inte resa mig mer idag.. Istället blir det te & semla.
Trots allt fettodagen idag...hihi det är man värd efter träningen tycker jag =) Godnatt snyggisar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0