Och nu blev de fler..

Nu hade jag tänkt att sammafatta dessa två dagar i detta inlägg, för det blev ju inget inlägg igår. Hade ingen tid till det någonstans. Trots mina sjukdomar så stack jag ut och tog en fika med Oscar! Längensen man såg det busfröt. Efter ett tag kom även Kalle och där satt vi i lite mer än två timmar och då passade även f på att komma förbi och säga hej. Blev mest tjöt om Napa och lite andra resor som skall utföras. Det blev en promenad hem och dit vilket var bra efter att sitta inne flera dagar i streck.
Utanför mitt lilla hem stod klasskompisen E och väntande och bara några minuter efter traskade även F in. Det skulle som sagt fixas och donas inför kvällens fesligheter. Kan inte påstå att jag var skärskillt partysugen men efter ett tag med lite alkohol i kroppen ändrades det ganska snabbt. Kom hem med ytterligare en sjukdom eller kan inte kalla det en sjukdom utan mer en skada, nämligen svanskotan. Att jag alltid ska trilla är ju inte något nytt men att det ska göra så ont att jag knappt kan sitta/stå/gå eller ligga det visste jag inte. Så nu ligger jag här, känner mig ganska medvetslös faktiskt.

Fortfarande inte på det bästa humöret. Så mycket som händer i mitt liv just nu att jag inte kan koncentrera mig. Jag fokuserar väldigt mycket på andras liv att jag inte har något eget. Känns inte som det finns något bra förtillfället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0