over and out

Nu är det slut... nästan skönt. Slippa vara så beroende utav ett program.

Satt och läste en artikel på Aftonbladet innan som gjort mig så himla upprörd. Det handlade om en modell som var för "fet". Denna kvinna hade anorexia måste jag tillägga. Hon skulle göra ett modelljobb i hennes hemland då hon plötsligt råkar överhöra en person säga att hon hade en alldeles för stor rumpa. Hur fan kan man vara så jävlig? Hon är inte fett någonstans på kroppen. Hon är så undernärd som man kan bli. I artikeln så har hon berättat när hon åt som minst var det ett halvt äpple om dagen. Tycker verkligen inte ett jobb kan gå över styr så här mycket. Hur långt ska det behöva gå? Ska man verkligen vara nära att dö för ett jobb? Jag blir så sur att jag vet inte vad jag ska skriva. Jag blir så rädd att det ska hända mina vänner. Jag vill bara säga att ni inte ska ta någon skit. Ni kommer alltid vara fina som ni är, glöm aldrig det. Vill aldrig någonsin att någon i hela världen ska dö för sitt jobb, speciellt inte på detta viset. Det är så jävla hemskt. Vet ni vad det värsta är? att detta inte är den första personen som ser ut såhär. Men nu lämnar jag över resten till er, ni får helt enkelt gå in och läsa artikeln själva!



http://www.aftonbladet.se/wendela/article6534766.ab

Kommentarer
Postat av: Fanny

Riktigt bra skrivet Olivia.

Detta är verkligen förjävligt!!

Blir så jävla arg på sånt här.

2010-02-02 @ 23:44:49
Postat av: Olivia

INDEEEEED!

2010-02-02 @ 23:54:15
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0