Sleep tight...

Godkväll eller godnatt kanske är mer passande.
Vart hos bästis ett tag nu, druckit te och pratat. Ska nämligen sova här inatt! Måste få mig på andra tankar. Hålla mig bort från livets goda ting. Som kanske inte längre är så goda? Mah, nu svamlar jag. Innan jag kom hit har jag vart hos lovisa, även lite girltalk där med. Tycker det är skönt att bara träffa folk och bara prata. 
Annars idag har jag lagat pasta bolognese, underbart gott! jag lyckades. Inte alls förvånad ;) har också lagt ut min gamla mobil på blocket idag. Fick svar efter några sekunder bara, ringde även en man och bestämde mig till slut att sälja den till honom. Jag är bara så skrajj för jag har ingen aning om vem snubben är? Pedofil eller inte? haha!! ska sluta tänka så, men efter allt som händer så slutar ingenting förvåna mig. Han ville iallafall komma hem till mig, lite konstigt. Men hoppas han inte är  någon skum jävel!! Annars är detta det sista ni hör av mej...
Nej, nu ska jag prata lite med f innan vi ska sova. Imorgon blir det skola några timmar!! Sleep tight friends...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0