Spontan utekväll

Förresten.. hade jag en skitkul utekväll igår. Den var både spontan och nykter!
Efter jobbet igår åkte jag hem till Ida, där väntades lite rester av tacos som de lämnade kvar till mig. Köttfärs och lite taco chips, haha! kvällen gick och klockan blev halv elva och vi satt och gäspade. Men våran kväll slutade inte där.
Jag, f och min andra vän på o körde på en spontan utekväll på oscars. Det var skitkul även vid nyktert tillstånd. Berodde säkerligen på att den kom så oväntat. Men ångrar ingenting, till slut var det bara jag och fiona på dansgolvet som vanligt.. Så de ska vara! Vi kör på nästa helg, då blir det ännu bättre. Det roligaste med att vara nykter är hur man märker hur alla äckliga killar är och hur alla personer dansar. Vissa har ju en speciell dansstil. Tack iaf, f & o.

Känner att jag håller på att somna nu.. tror jag ska gå ner och koka lite te, kan behövas. Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0