te & scones

Sitter här med te och scones och njuter. Det är så himla gott! Idag har jag gjort egna scones.. finns det något godare man kan göra? Idag har jag varit som en liten hemmafru (förutom att jag inte är någons fru) jag har även gjort den bästa ost/skink och broccoli pajen dessutom! Jag menar det när jag säger att den fick fan full pott. Dock är det de enda jag kan laga som blir riktigt bra. Kanske pinsamt om jag är 18 år och det enda jag kan göra är paj?

Nu sitter jag här o smyfryser och läser bloggar. Ganska mysigt! Tänkte snart bege mig till Ida. Det ska bli mer mys och girlyyyy talk. Ska spendera natten där för imorgon står klockan på kvart i 8. Jag & k ska på zumba, lär bli nice. Hur skönt är det inte med en extra lovdag? Skulle egentligen träffas mr. lindengren plus några andra grabbar men hade ingen lust med poker. Det är inte riktigt min grejj. Men som sagt, tisdag gubben...

Skriver snart, då ska jag lägga upp två söta outfits som jag kommer ha i sommar!




låt dig frestas, nöjet är på min sida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0