totally raderad, asshole!

Nu när jag skriver detta tänker jag absolut inte hejda mig själv.. Jag har funderat ett bra tag på detta fenomen.. KILLAR. Vad är det för fel på dem? Nej nu ska jag inte dra alla över en kam, men ibland och jävligt ofta?
De tror oftast att de har makten i förhållandet och även i vänskapsrelationer. De försöker få oss att känna sig så usel så att de själva ska känna att dem är något. FEL FEL FEL. Utifrån mitt egna perspektiv finns det givetvis killar som visar mycket hänsyn och respekt men sen finns det ju även de som inte gör det. Helt enkelt vägrar. Då ställer jag frågan, varför? Givetivis måste man visa hänsyn till sina medmänniskor framförallt de man tycker om. Det är så jävla viktigt för vad händer annars? - Man sårar folk. Detta gäller alla. Varför väljer man att gå en väg där man sårar människor på vägen? Pojkvänner, flickvänner och kompisar.
Just nu jag bara så irriterad varför jag lägger ner så mycket tid på människor som aldrig ger mig någonting tillbaka. Jag borde helt enkelt vara för snäll. Men är någon ledsen pågrund av mig så är det självklart att jag försöker trösta och göra allt jag kan för att få det att bli bättre. Sån är jag iallafall. Tråkigt att världen ska behöva vara så bitter ibland alltså.
Det är rent ut sagt skrattretande.

Behövde bara skriva av mig lite. För nu är det över. Du är totally raderad från min hjärna. Life is a bitch tyvärr ;)
Kommer tyvärr inte skicka ett lycka-till-i-livet-kort för då kommer jag må illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0