Vägen är skottad

Hej allihopa!

Nu kände jag att det var mer en dags att slänga upp ett inlägg. Jag har mer eller mindre inte haft tid att sitta vid datorn idag. Jag vaknade runt halv tolv snåret av ett skrik av papi "DE HAR SKOTTAT VÄGEN" haha, vi har nämligen inte kommit ut med bilen på några dagar och vi har heller inte kunnat gå på våran väg som leder till huset. Så det kändes skönt eftersom jag är så jävla trött på att gå efter igår.
Men så fort jag klev upp ur sängen ringde jag f och frågade om vi skulle träffas. Det är inte bara i mitt liv som det är lite trouble med killar o dylikt och efter allt den tjejen ställt upp för mig så vill jag finnas där till hundra. Men som allting gör för eller senare så löser det sig alltid till det bästa. Vi har bara myst och pratat även mina två andra bästisar var där, första gången vi är allihopa på länge nu.

Jag har även ätit en supersallad o tränat! Så nu sitter jag här.. Fetare än någonsin och på toppen av tårtan har jag proppat i mig en hel daim! he-he men det är egentligen hemligt. Det är måndag idag men skyller på att det är fredag!


Old pic. Men lägger bara in den för jag hade på mig samma tröja idag. Ballt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0