Valentine's Day

Jag har alltid älskat alla hjärtans dag. Jag har alltid haft en illusion framför mig hur man vill det ska vara, men ändå har jag aldrig upplevt den på riktigt. Jag har aldrig spenderat den med någon som jag är kär i. Bara mina vänner. Idag slog det mig... denna dagen kan inte bli mer deprimerande än den redan är. Förstår inte varför den har kommit att bli så speciell för mig, för den är ju egentligen ingenting för mig. Kanske är jag bara deprimerad eller är jag jävligt ärlig?
Förövrigt har jag precis varit på bio med ett gäng bruttor, singelgänget. Filmen heter som min rubrik Valentine's Day. Jag älskade och hatade den på samma gång. Den var egentligen helt underbar. Precis som man vill att denna dagen ska vara. Filmen var precis som mina illusioner. Men stämmer det? Ser verkligheten ut så? Allt var helt perfekt, precis vad jag drömt om. Men min fråga är då, är allt fake? eller kommer det hända för mig med? Världen verkar fan inte så jävla vacker om jag ska vara ärlig. Just sånna här filmer ska man undvika att se på bio om man olivia. Jag är för känslig och det var inte lätt för efter filmen kom alla mina riktiga känslor upp. Denna helgen har varit väldigt omtumlande för mig. Pojkvänner/flickvänner som köper feta rosor och buketter, nallar, chokaldaskar och geléhallon, alla pussas hit och dit. Det är kärlek överallt. På oscars igår var det... kärlek?! När man "tror" man hittar den rätta, har man alltid fel. Inte första gången. Jag som ville ha en rolig och lyckad alla hjärtans dag idag, men den slutar inte alltid som man har tänkt sig. Jag är glad för alla mina vänner som har hittat den rätta och jag hoppas ni får den romantiska kvällen som ni är värda. Allihopa. God bless you all. ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det känns bättre kan jag meddela att jag och Mattias firade den inte alls som man "ska". Vi låg inne och spydde och var bakis hela dagen och tro mig, det var långt ifrån mysigt och gulligt.



Alla hjärtans dag blir inte sämre för att man inte har en partner.

Man ska fira den med människor man älskar så egentligen är den perfekt att fira med sina närmaste vänner och lämna pojkvännen hemma.

2010-02-15 @ 15:10:49
URL: http://lisaliv.blogg.se/
Postat av: olivia

Det är jag medveten om. Det var därför jag umgicks med mina fina vänneer! dom slår allt.

2010-02-15 @ 18:05:33
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0