Vampire Diaries

Hej bloggis!

Jag har inte haft tid att blogga idag eftersom satt kvar i skolan längre än väntat. Gjort ett prov, måste säga att jag är nöjd. Svenska prov med enormt mycket ord.. Var tre stycken som jag missade och det vet att jag skulle klarat det lite bättre. Även jobbat lite med UF-företaget, hoppas vi vinner någon tävlig nu. Hoppas så innerligt för har aldrig vunnit någonting i mitt liv så därför skulle det vara kul! Sån otur som jag har kan man nog inte ha. Well well, blev även tre timmars jobb idag. De sista gångerna har det varit massa människor så vi säljer otroligt bra just nu känns det som. Gött de, så får mer folk jobba. Även f fick jobba, men tråkigt nog jobbade vi inte tillsammans. Skulle ju med henne hem idag o nanis. Men hon hade massa plugg så ville inte komma emellan, så det blir en myskväll här hemma!

Tänkte se den nya Vampyr serien "Vampire Diaries" spelade in den så jag kan se på den lite senare.
Nu passar det perfekt med lite te. Talk to u soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0