VITT

Morning!

Jag blir bara så trött på detta. Får nog gå till jobbet sen, undra hur lång tid det kommer att ta. En och en halvtimma innan tänker jag gå så man inte kommer försent. Skitbra när man ska ut ikväll så får man gå hem och stressa gärnet. Det värsta är att man bor så långt ifrån stan och ingen har skottat här. Vi kommer inte ens ut med bilen.
Gud! Vad händer?

Men längtar iallafall tills dagen är över.. Eller när det är dags att bege sig mot huset på stort O. Hoppas inte folk stannar hemma pågrund av snön. :) Tänkte städa mitt rum och lite sånt. Hoppas ni får en underbar dag i snön ;) finns säkert någon som gillar det.

Dessa bilder gör mig glad. Det är bra att längta..










Kommentarer
Postat av: louise

haha känner igen det stä'llet! åh, längtar tillbaka när man har sånt här väder :/

2010-02-26 @ 10:04:08
Postat av: olivia

visst gör man, så underbart!!

2010-02-26 @ 14:45:21
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0