ett litet inlägg

Hallooj!

Denna dag slutade lika fort som den började. Kanske beror det på att skoldagen har varit oändligt lång? 12-17. Egentligen är det ju inte längre än någon annan skoldag bara att man känner sig oftast väldigt seg vid fem-snåret och det är alltid vid den tiden jag vistas på gymmet. Men idag var jag varken pepp på det ena eller andra! Så kan det vara ibland även för mig som gillar att ständigt göra saker. Nu är det redan mörkt och har verkligen inte gjort ett piss idag rent ut sagt :) men det är ju mitt egna fel att jag inte orkat röra på mig, eller hur?
haft långa telefon samtal med fem stycken sen jag slutade skolan och nu är klockan redan nio? kan ni tänka er hur länge varje samtal pågick!! behöver prata av mig, älskar ju att prata....... därför hoppas jag inte att jag tappar rösten igen för har alltid massa saker att prata om.

tänkte bara skriva en kortis för ska snart kika paradise och innan dess ska jag fixa lite saker :) kanske uppdaterar efter.. jag behöver förövrigt massa kramar och pussar från pojken. men det kan jag ju aldrig fååå när jag vill. pööh! pöss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0