HANDBOLL

moorsssss!

Vart en mycket sen lunch med h på ströget idag, blev givetvis panini! men har tröttnat eftersom varje gång jag köper det har jag börjat känna fettet i kycklingen och därför tappar jag matlusten! haha =) sant.
Men hann med lite skit och vise verrrssaa och även en snabb titt på stan, på jakt efter 1 års pressent aeew. Som vanligt blev det träning, dans och core träning. Tyckte det var mycket roligare pass och så typiskt var det sista gången med det passet. Hoppas det nya blir lika kul och effektivt!
Nu sitter jag och taggar efter handbollen (belive it or not) men det är sant. Polen - Sverige. Och vettefan vem jag ska hejja på.. polen... sverige.. polen? :) Äh, hejjar på den som vinner, haha. Svårare än så kan det ju inte vara.

Något annat som är helt sjukt är att vi på samhälls lektionerna sitter och diskuterar om ämnen som inte är acceptabelt att prata om med sin 32 årige lärare. ;) Lite sex, lite alkohol, vilka lärare som vi inte skulle bangat med mera. Hoppas du läser detta nu L, skriv det bara för din skull. kan inte glömma det jag sa igår till a&e, glöm det bara. Känner också att jag vill vara lite hemlighetsfull när jag inte skriver ut namnen ibland, så därför får ni gissa er till vilka det kan vara. Men a&e är dom finaste människorna på min skola!!

bloggar från den stationära datorn och hittade två bilder på mig,
nästan två år sedan. saknar mitt bruna hår ibland.
 


Kommentarer
Postat av: Lisa

GAAAAH! Olivia! jag kommer inte ihåg vad det var jag sa till a&e :( påminn mig! hopppas bara du kommer ihåg xD

2010-08-09 @ 01:19:11
URL: http://lisaliv.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0