Miss f

Nu är det dags igen känner jag, ett litet inlägg innan klockan slår över till tolv. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte inlägget kommer att publiceras innan det men vi får väl se. Dagen i fråga har spenderats med underbara hundar, en trip i lidköpings heliga centrum samt en fika med supergosiga miss frick. Malin gjorde supergod mat som jag även måste hylla idag känner jag. Men iallafall slutade dagen med en puss sen satte jag mig på tåget mot hemstaden.

På resans gång hittar jag många personer som jag anser vara konstiga och hemlighetsfulla exempelvis en man runt 40 års åldern, svart man som varken pratar svenska eller någon vidare bra engelska. Det jag upptäcker med denna man är att han har en påse innanför byxorna och det första jag tänker på är knark. För varför lägger man en påse med någonting i innanför brallorna när det finns fickor, jackfickor, väska ja you name it!! när han tar av sig jackan åker hans tröja upp hela tiden och han kämpar för att hålla den nere, efter en stund tar han upp påsen och stoppar den i en annan påse, mycket diskret vill jag tillägga. Efter en stund tar han upp innehållet i påsen det ser ut som smala träpinnar som han börjar tugga på. Vafan kan det vara? Sen jag hoppade av tåget har jag gått och funderat på om det är någon form av knark som man tuggar. Finns det? nu har det tagit nästan en timme för mig att skriva detta eftersom inlägget har försvunnit minst 4 ggr och det är jävligt irriterande. Varför, vet jag ej =)

Detta har tagit alldeles för lång tid och kom aldrig fram till något vettigt. som jag ville med dagens inlägg, får bli imorgon. Natt på er! Önskar E M A en jävligt trevlig resa. Sup er redlösa alla dagar! kyss o smek



Kommentarer
Postat av: Sneki

damn .. de finns verkligen konstiga människor nuför tiden

2010-01-19 @ 20:20:52
URL: http://ssneki.blogg.se/
Postat av: Emelie

supergosiga miss frick.. mee like;)

2010-01-24 @ 21:12:37
Postat av: Emelie Frick

supergosiga miss frick.. mee like;)

2010-01-24 @ 21:13:50
Postat av: olivia

meee like 2 :)

2010-01-24 @ 22:16:25
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0