paradise marathon

Skolan har börjat och nu har vi långa tristar dagar framför oss. Ett halvår till står jag ut, sen jävlar! Har börjat kika runt efter balklänningar. Vet vilken färg iallafall, men det är bara att börja leta. Får väl ta någon dag o köra utanför v-staden och leta. Känner mig lite efter. Kanske staden på l har några fina? har ni det lidköpingsläsare? det får bli en annan dag så nog om det innan jag får panikångest. En sak jag måste lära mig är att lägga mig i tid när det är skola dagen efter, kan inte rå för det men jag lägger mig lika sent som på helgerna och när klockan ringer dan därpå vill jag bara somna om. Men det får bli imorgon eftersom ikväll/inatt ska jag se paradise marathon!! :) Inte sett sen i söndags tills idag och numera kommer det två per gång så då blir det sex spännande avsnitt. lääääängtar. helt beroende av detta program. pinsamt men sant!

annars har det inte hänt mycket i mitt lilla liv. en vanlig tråkig skoldag med träning som avslutar kvällen är väl det hela! Nyinköpt te med smak av svart te, persika och grädde. Lovely! :) taste good. Te älskaren nr 1.

snyggingen Efrån lidköping hade laggt upp ett fint kort sen nyår. hade helt glömt av att detta kortet tog, men cute var det och mysigt minne!!


tycker om er girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0