solstrålen sofia

:)

så börjar jag mitt vackra inlägg idag, tolka det hur ni vill. som ni alla vet så kom min älskling igår, menar inte killen utan mobilen. tackar mig själv att jag inte missade tåget igår, var precis på pricken att jag gjorde det eftersom jag åkte försent och eftersom jag alltid är tidsoptimist tror jag alltid att jag ska hinna allt även fall jag inte gör det. det som gjorde mig mest irriterad var att en biljett från varberg-kungsbacka kostar 30 kr och eftersom jag inte hann så tänkte jag "ähh men köper på tåget har ju ett kort som funkar" men SJÄLVKLART funkar inte det koretet och det är 100 kr dyrare på tåget. 130 kr för en resa som tar mindre än 20 minuter, vilket jävla slöseri. men har bara mig själv att skylla! kan ju minst åka 10 ggr till för en hundrig! men men, en super glad tjej väntade på mig på stationen i götet för en snabb fika. innan jag klev av tåget så var mitt smajl vid öronen för jag visste hur kul det skulle vara o se henne, speciellt när hon aldrig kan vara sur. åh vad jag älskar sånna människor som inte kan göra en annat än glad. Tack S, du är en solstråle :)

när jag var framme i staden så var det snabba puckar, bara till att byta om, fixa till maket och öppna flarran! otrolgit taggad var jag och jag hade jätte kul på festen. inget kunde försöta denna kväll kändes det som. men något jag visste innerst inne var att jag inte vill ut, jag ville bara stanna där och festa hela natten för tyvärr har det existerat vissa feeelings inom mig som inte gör att jag tycker det är kul att vara här ibland och nu menar jag endast ibland. en halvtimme var jag inne sen traska jag hemåt men tårarna som föll ner för kinderna, tack ida älskling att du finns för mig mitt i natten.
vaknade tidigt av att det ringde sen klev jag upp ganska snabbt, tagit en sväng på stan och om jag ska vara ärlig har jag mest lekt med min mobil idag. Stackars r : ) har man ny mobil så har man. mobil kåt that's it. nu har vi kollat 2010 endast halva filmen, overklig men tog en liten paus för vissa tröttnade. nu tackar jag för mig med en bild! köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0