Vinst för warberg

Det var något som vi alla hade hoppats på... och ja vinst blev det :) annars idag har jag varit på stan med a, blev ingen shopping. Det enda som följde med hem var en kyckling sallad från campino. Supergod! Vi gick hem till henne och käka och bara snackade, sedan körde hon mig till jobbet. Blev som sagt inringd igår så blev jobb istället för träning MYCKET bättre nu när man inte får så mycket tider. Efter jobbet åkte hem till min kåtaste kompis av dom alla, nämligen S! Förlåt, dont kill me. Promenix, sen var det dags att hejja på warberg.

Nu är min dag över och den har verkligen inte varit som gårdagen, snarare fartfylld. Ganska trött och sliten måste jag erkänna men får väl lägga mig om en liten stund. Skolan imorgon, inte vart där på ett tag nu hihi. P R O V har jag med. Pust.. har inte kunnat plugga speciellt mycket för har inte haft någon ork. Min närmaste vänner vet ju varför! ibland känns världen bara för trist. Det var allt för mej, på återseende. Köss, Oli


Kommentarer
Postat av: jenny

Efter wic-matchen dök det förlorade laget upp med en jäääävla massa folk. KAOS! Hahaha. Herregud. Det var en väldigt kaotisk timme även i driven. Tillslut fick vi be folk gå in i restaurangen^^ galet.

2010-01-29 @ 01:45:46
URL: http://jennykindahl.wordpress.com
Postat av: olivia

Va? vad missade jag egentligen :) önskade att jag jobbade.. hade varit kul, haha!!

2010-01-29 @ 12:20:03
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: alexandra

SVAR; åh vad roligt att höra! tack så hemskt mycket :) !

2010-01-29 @ 20:45:17
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0