VINTERLAND

Vilken dag... vaknade med en snorig näsa och förfrusen kropp. Visserligen är det mitt egna fel eftersom jag haft lilla dennis i knät den största delen av vistelsen. Man kan bara inte låta bli ett par söta hundögon, fan.. :)
på tal om denna lilla söta krabat har den inte hunnit lära sig VART man skall göra sina dagliga behov någonstans. Lite bajs o kiss varje dag.. men som sagt så trampade jag i en ynka pöl på golvet så ropade jag argt på dennis. Nästan som om han visste vad jag skulle göra för han sprang o gömde sig under en fotölj. Jag tog med han till "it stället" och visade att så får han inte göra. Sen lämnade jag han och gick upp. Efter några minuter hör jag något snyftande.. hittar lillen under sängen, där sitter han med sina hundögon och tjuter. Självklart får jag inte ut honom och han kollar så ledsamt mot mig. Jag tappade tillslut tålamodet så jag gick men så börjar han tjuga igen. Tillslut får jag tag i honom då slickar han mig på kinden =) Kände mig lite smått elak mot honom.. haha!

Nu är jag iallafall hemma i kalla kalla vinterlandet varbeerg!! Snön ligger så fint så. Har dock fått nog av snö nu känns det som det är alldeles för kallt. Skulle vart ute och shakat rumpa idag eftersom det är fest på hög nivå här hemma. MEN NEJ! Ska sitta hemma själv och kolla på tv med te och snyta mig som det inte fanns någon morgondag........ hate it! Men i helgen är jag förhoppningsvis på g med vinaren i högsta hugg. Min kära vän R fyller år, 20 jävla år är han nu. Han har säkert inga hjärnceller kvar nu som han super, höhö.
Men om jag känner dig rätt så är jag nästan säker på att du har mer att ge.

men hörrni, nu ska jag lägga mig och mysa i sängen. Köpte ett par rosa duntofflor igår som sagt, dagens bästa vän. Funderar på att ta ett långt bad med massa ljuuuuuuuuuuuuus. Bli inte sura nu mina bästisar, jag har köpt ljus igen. Något som ni aldrig skulle göra för egna pengar. Men det är mycket fina ljus i form av rosor som man kan ha i vattnet som tex. i badkaret. Kanske borde jag testa?


jag o lille dennis säger tack och hej : )


Kommentarer
Postat av: Robert

Du nämner aldrig att urinet så fint fick ligga kvar på parketten ;) torka bort nästa gång Oli=)

2010-01-05 @ 17:24:40
URL: http://returntol.blogg.se/
Postat av: olivia

schhhhh.... det visste knappt du något om ;)

2010-01-05 @ 18:59:06
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0