Det händer inte en lördag.

Vad är det här? En ledig lördag och jag sitter hemma vid datorn. Nej men ärligt talat så har jag inget emot det heller. Festhumöret är så down som det kan bli, så ikväll stannar jag hemma med mig själv. Eller nästan iallafall, gubben kommer nog lite senare. Han är nämligen på bilträff i halmstad.

Vad händer då när jag inte har bloggat? jo jag jobbar. Intresantare än så kan det faktiskt inte bli. Jobb hela veckan så hoppas på en go lön sen! I torsdags innan jobbet så träffade jag kajsa, simone och luisa för en fika på blå dörren. Fyfan, jag hatar dom som jobbar där. Jobbar man på ett ställe där man möter kunder så förfan, var trevliga eller byt jobb. Okej... påstår inte att jag alltid är på topp på jobbet för det är jag inte. Men inte varenda dag, absolut inte. Men alla är väl inte som mig ;)

Igår efter jobbet slängde jag på mig en rätt casual outfit och begav mig mot e där han och några killar drack öl och pratade bilar. Skulle egentligen till lollo på middag men eftersom jag jobbade så sent så räckte tiden inte till. Men snygging, jag önskar dig all lycka till i oslo i vilket fall. Kvällen blev väldigt dimmig för min del. Jag minns inte riktigt allt jag gjorde, haha. Sånt händer väl?!

Men nu ser jag fram emot fyra dagar ledigt om två arbetsdagar! YIPPIE säger jag dåå.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0