fanta & rosé

Nu kommer det ett natta-inlägg igen. Det är den här tiden på dygnet jag är hemma faktiskt.

Igårkväll blev det fanta & rosé med några brudar på min balkong. Riktigt skönt att sitta ute på kvällarna utan att behöva frysa. Alexandra kom hit med världens störta påse med chilinötter. Då var jag lycklig.
När vi började bli lite smått berusade åkte vi ner mot nästa anhalt - nämligen oscars. Det blev en riktigt trevlig utekväll må jag säga. Tråkigt att inte hela placet var öppet så man kunde dansat lite mer men det var ändå hyffsat med folk! Blev några drinkar som jag faktiskt kunde ha skippat igårkväll, men det är väl så det är. När jag väl dricker så slutar jag väl aldrig ;) Sista drinken var en captain morgan som var rosa? Fråga mig inte vad det var i den men socker var det kan jag lova. Fan, vad det knastrade i munnen. Fy farao, köp inte den.

Mådde inte så värst dåligt i morse ändå trots det. Så åkte jag iväg till jobbet där jag trodde jag skulle få en ledig kväll men icke. Stannade ett antal timmar extra. 12 - 16.30 blev 12 - 20.30. 

Annars är jag riktigt stolt över mig själv att jag inte festar idag. Grattis till mig. Istället hämtade alexandra upp mig så åkte vi ner mot city och tog en promenad runt fästningen och ankaret. Mucho folk ute idag för det var någon festival som jag inte hade någon aning om så det var en del lulliga människor ute. Gick förbi såsen och träffade på min favvisvakt.. stod och tjötade ett bra tag faktiskt.
Vi blev till och med erbjuda om att vara med i en surf film och visa våra rumpor, haha! Ja helt sant faktiskt. Undra vad vi får om vi ställer upp.. Vad tror ni? Jag och alex springer på beachen med varsin surfing bräda under armen? hahah.. vilka bilder jag får upp i huvudet nu.

Nog om det avslutade kvällen på donken med kaffe och glass. Så tack för en otroligt mysig kväll! Kan inte påstå jag saknar festandet idag.















och från ikväll..




Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha! våra rumpor kommer bli tv-kändisar!!! tack för en görmysig kväll, det gör vi om. <3

2010-07-04 @ 01:21:57
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0