hoffhoffhoffmaestro

Gårdagen var helt jävla grym!! Alkohol intaget var en aning för mycket det tar aldrig slut liksom. Hajjar ni? ;)
Så imorse när jag vaknade mådde man som man förtjänade så att säga. Vi började lite smått hemma hos mig ett gäng brudar och tre boys. Tyckte det var ganska mysigt. Mycket snack om sex och kanter hit och dit. Vet väl inte vad jag tyckte om det, haha. Jag var galet drunk så det var synd om mig.

Vid halv elva snåret kom helander och körde oss till nästa stopp - såsen. Fruktansvärt mycket människor och det var drag kan man säga. Kan ju säga nu i efterhand att jag inte ångrar mig en sekund att jag köpte den där biljetten. Så värt!

Har suttit och garvat åt hela kvällen igår främst åt mig själv. Jag tror inte jag kollade på scenen en enda gång faktiskt. Vilket var väldigt kul för det ska man ju göra om något band spelar? Tyckte det var intressantare att kika på emma och erik. Ett tag låg jag på golvet och skrattade.. oops, men dedär glömmer vi tycker jag.
Bortsett från det var det många svettiga hunkar som visade överkropparna. De hade säkert spänt sig lite extra framför spegeln ;) en annan snubbe var så lycklig eftersom han fick gå in med självaste hoffmaestro.... ;) och då menar jag så lycklig att man gråter och fladdrar med händerna. haha, fyfan vad kul!

Nu är emmson i duschen och snart dags att korka upp till kvällen!
Så först blir det lite käk vidare till apelviken för lite span ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0